JONAS BROTHERS TÄVLING!!!

Ok för att fira  min nya blogg om blandade idoler startar den 9 oktober (imorgon), så kommer jag hålla en Jonas Brothers Poster tävling!
Man vinner några Jonas Brothers posters, i ugefär A4 storlek, (jag skrev flera för jag kanske får fler jonas posters och jag gillar inte jonas)
Tävlingen avslutas 1 November.
Allt man behöver göra är att svara på frågan:
Vad heter Selena Gomez (egna) debut album
A: Naturally
B: Selena Gomez and the Scene
C: Kiss & Tell
D: A year without rain

Skriv ditt svar i en kommentar (bara ett allternativ annars så blir ni diskade), GLÖM EJ MAILADRESS (bara jag kan se era mail, INGA ANDRA) så jag kan kontakta dig ifall du vinner!!
Skriver ni ej Mailadress så blir ni också diskade

Kom ihåg: Tävlingen avslutas 1 November!

Kommentarer
Postat av: Erika

Debut albumet heter Kiss and Tell :) Vill du länka med min blogg?

2010-10-08 @ 17:45:22
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/
Postat av: Sofi B

Kiss & Tell :)

2010-10-21 @ 18:55:23
URL: http://twitter.com/incredibels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0